Witam,
Mam pytanie: po jakim przebiegu można pojawić sie na hamowni?
22 grudnia odebrałem swoją RS-kę TDI i przejechałem ok 1200km. Czy możecie polecić jakąś hamownię w okolicy Krakowa?
Z góry dzięki za pomoc
kristo, djczas, stokrotne dzięki.
Słyszałem sporo na temat V-tech ale zarówno dobrych jak i złych opini.
Co do spotów to 6.12 nie dałem rady
Będę bardzo wdzięczny za info na temat dyna day. Na pewno się pojawię :szeroki_usmiech
szkoda, czyli uważasz,że nie ma przeciwwskazań? :szeroki_usmiech
Ja się zastanawiam czy nie powinienem jeszcze trochę pojeżdzić (ok 2500)...
Z drugiej strony bardzo mnie ciekawi ile koników i niutonów ma moja czeszka :diabelski_usmiech Niby wiem ile na papierze, ale jak powszechnie wiadomo rzeczywistość bywa inna...
Patison, no ale przy takiej ilości kucyków jak Ty masz, to jakie ma znaczenie czy będzie miała 5 więcej albo 5 mniej? Jak będzie miała 5 mniej to będziesz zgłaszał reklamację? Nie ma się co stresować
szkoda, czyli uważasz,że nie ma przeciwwskazań? :szeroki_usmiech
Ja się zastanawiam czy nie powinienem jeszcze trochę pojeżdzić (ok 2500)...
ja uważam, że nie ma, ale w końcu jeżeli masz wątpliwości, to poczekaj do tych 2500, to przecież długo nie potrwa.
ja bym był bardziej ciekaw ile bedzie po programie a nie w serii :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, niestety na razie jest seria i tak chyba pozostanie do końca gwarancji
Sprzedawca w ASO przy odbiorze ostrzegł mnie przed jakąkolwiek próba modyfikacji.Dwa razy powtórzył ,że stracę gwarancję. Czy rzeczywiście przy przeglądach ASO sprzwdza oprogramowanie? Bardzo mnie kusi zrobienie dobrago moda :diabelski_usmiech
Czy rzeczywiście przy przeglądach ASO sprzwdza oprogramowanie?
swobodnie może sprawdzić, zwłaszcza jeżeli zwrócisz się do nich z jakimś poważniejszym problemem do usunięcia w ramach gwarancji :idea:
no cóż, podziwiam silną wolę :wink:
oczywiście to jest indywidualna sprawa każdego z nas :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
to nie jest moja silna wola :| to raczej efekt chłodnej kalkulacji kosztów :evil:
Wybrałem Octę , bo jeździłem wcześniej VW i znana mi jest technika TDI (uwielbiam te silniki), a padło na RS bo chciałem mieć autko lekko usportowione ( dobry zawias + lepsze osiągi) :diabelski_usmiech
Mam nadzieję granicząca z pewnościa ,że nic się nie będzie walić, ale na razie wolę dmuchać na zimne i nie usmiecha mi się strata gwarancji.
Ja swoją O2 hamowałem pierwszy raz przy ok. 2000 km i wyszło 181KM.
A drugi raz przy ok. 6000km i wyszlo 188KM.
Co do pomiaru na hamowni, to jest on na tyle krótkotrwały, ze raczej nie przejmowałbym sie negatywnymi konsekwencjami dla silnika, nawet "niedotartego".
Zwlaszcza jesli mowimy o firmie Vtech, ktora AFAIK dysponuje hamowniami inercyjnymi.
Panowie :wink: nie chcąc zakładać nowego postu podpinam się pod ten bo pytanie jakie mam jest z tym tematem tożsame.
Otóż czy w 02 motorownia 2,0TDI 170 BMN Skoda dawała jakis bonus w KM :?:
Sądzę, że Ci którzy już zawirusowali swoje autka mają na ten temat wiedzę
Pytam bo w 01 1,9TDI 130 ASZ można powiedzić było to regułą , uzyskanie odpowiedzi pomoże mi w podięciu decyzjico dalej z Rs-ką :?:
Z góry dzięki za info.
w dziale wykresy są co najmniej dwa BMN i każdy miał niezłe gifty,
Oczywiście, że je wcześniej znalazłem
-Mikrus 188/373Nm
-bernardo 187/385Nm
Ale to tylko dwa, albo aż dwa. które wskazują pewien kierunek: zawsze bonusik w seri paf, dzięki
Wszystkie znane mi BMNy oraz blizniacze BMR (z Passata) miały jakies gifty na hamowni.
Mysle, ze mozna swobodnie przyjac, ze ten silnik ma niemniej jak 180PS od fabryki.
Komentarz